Wednesday, January 14, 2009

TUNGGU APA LAGI WAHAI NEGARA-NEGARA UMAT ISLAM!! HANTAR TENTERA , LINDUNGI PALESTIN SEBELUM TERLAMBAT!!...




Menurut laporan kematian rakyat awam sudah mencecah lebih dari 1000 orang manakala yang tercedera meningkat kepada lebih dari 5,000 orang dan manakala yang menjadi pelarian kini sudah melebihi 80,000 orang.

Bukan sahaja agendanya adalah bunuh Hamas, tetapi juga bunuh rakyat yang menyokong Hamas dan bunuh anak-anak yang bakal menyokong Hamas.
Tidak ada jalan selain dari seluruh negara-negara Islam kini perlu menghantar tentera untuk menghadapi Israel dengan kekuatan tentera sekaligus melindungi penduduk Palestin khususnya di Gaza.

Wahai Parti Pas! Anda sebagai parti Islam, Segeralah bertindak pro aktif, Buka Pendaftaran untuk dapatkan nama-nama rakyat Malaysia yang sanggup pergi ke Palestin, Diikuti oleh UMNO (Kalau ada Keberanian), ABIM, MBM, NGO . Ini akan memberi tunjuk ajar kepada Kerajaan Malaysia , Indonesia dan seluruh negara-negara umat Islam lain untuk melakukan perkara yang sama. Sudah tak ada gunanya demonstrasi kerana Israel dan USA tak akan faham dengan kaedah itu. Ini peluang nak MATI SYAHID. Tolong segerakan. Saya akan menjadi orang pertama mendaftar diri.Demi Allah.
Anda bagaimana??
BUKAN SENANG NAK DAPAT PELUANG MATI SYAHID! AYUH! BERTINDAK SEGERA.

No comments: