Saturday, October 9, 2010

KURSUS PERUBATAN ISLAM (COMPLEMENTARY SUFISM) BERSAMA DR MOHD NASHUHA



PUSAT PERUBATAN AN NASIHAH DENGAN KERJASAMA ICMAS (Institut of Complementary Medicine and Sufism) akan mengadakan kursus Perubatan peringkat Asas dan Menengah seperti berikut:

1)KURSUS ASAS PERUBATAN KOMPLIMENTARI & SUFI (KAPAS) AKAN DIJALANKAN TAHUN 2010
(Yuran Kursus RM 350.00)

SIRI 1 # PADA 2 DAN 9 OKTOBER 2010

SIRI 2 # PADA 29 DAN 30 NOVEMBER 2010 (tarikh pindaan)

SIRI 3 # PADA 24-25 DISEMBER 2010 (tarikh pindaan)

2)KURSUS PERINGKAT MENENGAH PERUBATAN KOMPLIMENTARI & SUFI (KMPAS)(YURAN RM 650.00)

SIRI 1 # PADA 17-18 DISEMBER 2010


berminat SILA HUBUNGI TEL: 017-4202863 atau e-mail nashuha1959@yahoo.com.my


DAFTAR SEGERA ,TEMPAT TERHAD.

2 comments:

Unknown said...

KURSUS SIRI 1 TELAH BERJALAN DENGAN JAYANYA PADA TARIKH DITETAPKAN. MEREKA AKAN MENGIKUTI PERINGKAT MENENGAH. KESELURUHAN PESERTA AMAT TERUJA DAN MERASAKAN IA AMAT BERFAEDAH DAN KINI MEREKA AKTIF MENGAMALKAN SAMA ADA MEMBANTU DIRI, KELUARGA DAN ORANG LAIN. SEBARKAN KEPADA YANG LAIN.

Unknown said...

INI KOMEN DARI SEORANG PESERTA KURSUS

UST HAFIZ HALIM DARI ALOR SETAR, KEDAH
Thursday, 28 October, 2010 11:42 AM
From:
This sender is DomainKeys verified
"Hafiz Halim"
Add sender to Contacts
To:
"nashuha jamidin"

Salam. Alhamdulillah saya dh menyertai kursus asas perubatan Islam Complementary & sufi siri 1 sesi 2010..ilmu yang telah dicurahkan Dr. Mohd Nashuha. saya amalkan sebaik mungkin. Saya mula merawat diri saya sendiri, keluarga, rakan2 dan masyarakat sekitar. Hasilnya lumayan, sembuh dengan izin Allah melainkan beberapa kes berat yang saya terpaksa rujuk kepada Ybgia. Dr. Ini membuatkan saya rasa amat teruja untuk menyertai kursus ini lagi di peringkat menengah. Selain itu, dengan mengamalkan perubatan Islam ini mudah-mudahan dapat menyelamatkan aqidah masyarakat daripada pergi ke bomoh-bomoh yang menggunakan khidmat jin dalam perubatan mereka. Saya berkeyakinan tinggi dengan rawatan Islam complementary & sufi ini tambahan pula ia di sulam dengan sains moden dan dijelaskan dengan kajian saintifik yang diiktiraf..